!!!

Tervehdys vaan kaikille!


Syvimmät pahoitteluni siitä, että edellinen päivitys on tullut n kaksi kuukautta sitten..... Aika vaan rientää hirveetä vauhtia, kun on kamalasti tekemistä. Oon ravannut Lontoossa tässä muutamaankin otteeseen viime kuukauden aikana, ja menen sinne vielä takaisin tämän vuoden puolella. Mun elämässä tapahtuu aikamoisia mullistuksia. Musta tulee mm. yrittäjä. Oon toistaiseksi pitänyt tästä asiasta matalaa profiilia, mutta nyt, kun on allekirjoitukset vuokrasopimuksissa ja toiminimi piakkoin voimassa, niin kai mä voin tän nyt sanoa hah. Ensi kesänä pyöritän sitten omaa kahvilaa, enkä millään malttaisi enää odottaa! Jokatapauksessa, kaikki paperihommat vie hirveästi mun aikaani (ja hermojani), joten tässä hyvä (teko)syy sille miksen ole päivittänyt! Lisäksi pimenevät ja kylmenevät illat ei erityisesti houkuta lähtemään kameran kanssa mihinkään heilumaan. Eikä tässä vielä kaikki; oon jotenkin alkanu liikaa miettimään, että kuka tätä blogia lukee ja mitähän tänne pitäis kirjottaa, että tää ois mielenkiintoinen. Jostain syystä tän kirjoittamisesta on tullut mulle hirveää suorittamista. Mun pitäis löytää sisältäni joku uus inspiraatio tän pitämiseen..


Jokatapauksessa, tässä pari kuvaa, joita voitte tuijotella nyt siihen asti, että teen comebackin :--D Adios !




Kommentit

  1. Vai kahvilaa, et kait kuitenkaan Jokelaan?
    Tänne rittää vain nämät hyvät ja kiinnostabat kuvasi. Niitä lisää vaikkapa Lontoon reissuilta.

    VastaaPoista
  2. ooh, oon vähän myöhässä, mutta kai sä Hilla täällä joskus tulevaisuudessa vierailet.. Kuhan vaan kehuisin että ihana että oot jaksanu pitää tämmöstä! Aivan mahtava blogi, mä oon ettiny tälläsiä kauan. Itekki tykkään vierailla tuommosis hylätyis paikois, niis on vaan sitä jotain. Taidan selata koko tän sun blogisi läpi comebackkiä ootellessa(:

    VastaaPoista
  3. Kukkuu ! Kahvila ei ilmesty Jokelaan, enkä tarkempaa olinpaikkaa viitsi tänne ilmoitella. Kiitos hirveästi kommenteista. Nyt, kun oon saanu yrityksen asiat kuntoon ja hoidettua, niin on taas enemmän aikaa kuvailla ja exploroida. Kunhan vikatkin lumet sulais niin kulkeminen ois helpompaa. Uusia kohteita on tiedossa, kuviakin on käyty ottamassa, joten enköhän mä pian tee paluun! Kivaa, että joku on jaksanu lueskella tätä vaikka oonki ollut kauan poissa :)

    VastaaPoista
  4. No, täällähän niitä on joriittämiin,,,siis kahviloita ;)

    Tervetuloa takaisin, jaksoin pitää blogiasi suosikeissani koska uskoin, että tulet vielä takaisin.

    VastaaPoista
  5. Kivaa kuulla! Arvostan tätä kovasti :) Valitettavasti mun tietokone koki jonkunsortin kuoleman just kun olin muokkaillut ja värkkäillyt ihanat 4 h kuvia.....Oli tarkoitus jo viime viikolla päivitellä täällä. Mutta yritänpä uudestaan heti, kun kone on kunnossa ja kahvilan avajaiset on ens viikolla ohi ;)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Hylätty mielisairaala, Tuusula

Hylätty vaahtosammutintehdas ja autiotalo

Talvikin valinta